Returnarea produsului și reclamație
Dragi Clienți, Stimați Antreprenori! Nu sunteți mulțumiți de marfa comandată deoarece nu corespunde așteptărilor dumneavoastră, este incompletă sau nu funcționează? Doriți să returnați marfa? Vă rugăm să ne contactați. Suntem bucuroși să vă ajutăm și să vă oferim sfaturi despre ce trebuie să faceți pentru a simplifica și accelera procesul de returnare și reclamație.
La noi, gestionarea reclamațiilor este la fel de simplă ca achiziția.
De la început, dorim să subliniem că antreprenorii au aceleași drepturi ca persoanele fizice. Aceasta se aplică, de exemplu, duratei de garanție sau dreptului de retragere din contract. În magazinul nostru online, puteți gestiona reclamațiile simplu.
Dacă aveți nelămuriri, vă rugăm să ne contactați la următoarele date de contact: info@fabulo.ro
CUM GESTIONĂM RECLAMAȚIILE?
RETURNARE SAU SCHIMB ÎN TERMEN DE 30 DE ZILE
Conform legii, fiecare client are dreptul de a returna marfa fără a preciza motivele în termen de 14 zile. Ne străduim să fim cât mai prietenoși cu clienții noștri. Aceasta înseamnă că oferim clienților noștri un termen de 30 de zile pentru returnarea produsului fără a preciza motivele, cu condiția ca produsul să fie nefolosit, nedeteriorat, fără semne de uzură și în ambalajul original.
Deși nu sunteți obligat să oferiți un motiv pentru returnarea produsului în această perioadă, desigur, puteți face acest lucru. Acest lucru ne ajută să ne îmbunătățim serviciile și să prevenim reclamațiile în viitor.
Vă rugăm să selectați opțiunea care vi se aplică din cele de mai jos și să urmați instrucțiunile.
AM PRIMIT UN PRODUS CARE NU ÎMI PLACE
Cumpărăturile online au multe avantaje, dar și câteva dezavantaje. Unul dintre acestea este că nu puteți vedea produsul în realitate, nu îl puteți încerca etc. Dacă ați primit din magazinul nostru online un produs diferit de ceea ce v-ați imaginat, aveți următoarele opțiuni.
- Produsele vor fi ridicate pe cheltuiala noastră, ceea ce ne plasează printre cele mai bune magazine online. Ulterior, le vom înlocui sau vom returna contravaloarea acestora. În cazul în care este vorba despre bunuri de dimensiuni mari, vă vom ajuta cu preluarea acestora din confortul casei, însă pe cheltuiala clientului.
- Ambalați produsul în ambalajul original și trimiteți-l la adresa noastră cu mențiunea că doriți schimbarea sau răscumpărarea produsului.
Dorim să vă informăm că retragerea din contract, adică returnarea produsului nu este posibilă în anumite cazuri, cum ar fi dacă produsul a fost realizat la comandă, dacă ambalajul deteriorat afectează siguranța igienică și sanitară a produsului. Dacă aveți îndoieli în acest sens, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la info@fabulo.ro.
AM PRIMIT ALTCEVA DECÂT AM COMANDAT
Conținutul pachetului primit nu corespunde cu ceea ce ați comandat? Deși facem tot posibilul pentru a evita erorile în procesarea comenzilor, acestea nu pot fi evitate 100%. Dacă descoperiți un produs necomandat în pachetul dumneavoastră, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați.
- În cel mai scurt timp, vom trimite curierul pentru a prelua produsul livrat greșit și, în același timp, vă vom trimite produsul pe care l-ați comandat inițial, împreună cu un mic cadou ca o compensație pentru neatenția noastră. Vă rugăm, dacă este posibil, să pregătiți produsul nedorit în ambalajul original, astfel încât curierul să-l poată returna în siguranță la depozitul nostru.
- Desigur, este posibil să vă returnăm banii sau să convenim asupra unei alte soluții adecvate. Doar trimiteți-ne produsul sau noi îl vom prelua de la dumneavoastră.
AM PRIMIT UN PRODUS DETERIORAT
Dacă ați găsit un produs deteriorat în pachetul dumneavoastră sau dacă pachetul este incomplet, vă recomandăm să ne contactați cât mai curând posibil.
- În cazul unui produs deteriorat, ne vom asigura că îl preluăm de la dumneavoastră și îl înlocuim cu unul impecabil, astfel încât să vă bucurați cât mai curând de produs.
- A doua opțiune este să trimiteți produsul deteriorat la noi prin curier, comod, de acasă, iar noi vă vom returna contravaloarea produsului.
- Deoarece încercăm să facem tot posibilul pentru a ne mulțumi clienții, suntem deschiși la soluții alternative privind schimbul produsului sau alte dorințe ale dumneavoastră.
AM PRIMIT PRODUSUL CU AMBALAJ DETERIORAT, DAR PRODUSUL ESTE ÎN REGULĂ.
Dacă ați comandat produsul pentru dumneavoastră, ambalajul deteriorat nu este o problemă pentru dumneavoastră. Situația este diferită dacă ați comandat produsul pentru a-l oferi cadou și este important să-l prezentați în ambalajul original. Dacă produsul este în regulă, dar ambalajul prezintă semne de deteriorare, aveți următoarele alternative.
- Vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail info@fabulo.ro. Dacă este posibil, vom asigura livrarea unui ambalaj de schimb nedeteriorat, în care să puteți oferi cadoul.
- Vom prelua produsul și ambalajul de la dumneavoastră și le vom înlocui cu altele impecabile.
- Vom prelua produsul de la dumneavoastră și vă vom returna banii. Desigur, puteți trimite produsul la noi.
- Vom face tot posibilul pentru a îndeplini cererea dumneavoastră și suntem bucuroși să adoptăm alte soluții, dacă este posibil.
AM PRIMIT PRODUSUL ÎN AMBALAJ DE TRANSPORT DETERIORAT ȘI MI-E TEAMĂ SĂ-L DESFAC.
Dacă ați primit un pachet cu ambalaj de transport deteriorat, vă recomandăm să deschideți pachetul pentru a verifica starea produsului comandat. Dacă sunteți nesigur, contactați-ne simplu.
Desigur, există și opțiunea de a prelua produsul în ambalaj de transport deteriorat de la dumneavoastră și de a-l înlocui cu unul impecabil sau de a vă returna banii, sau putem conveni împreună asupra unei alte soluții.
RECLAMAȚIE
În mod normal, oferim o garanție de 2 ani pentru produsele achiziționate, conform legii (pentru anumite mărci și produse selectate, între 3 și 10 ani). Dacă în această perioadă constatați că produsul s-a defectat sau nu funcționează corect, aveți dreptul să depuneți o reclamație. Avem la dispoziție 30 de zile pentru soluționarea reclamației, dar încercăm întotdeauna să o soluționăm cât mai curând posibil, pentru ca dumneavoastră să vă bucurați din nou de produs.
Formularul de reclamație este o parte esențială a oricărei reclamații. Vă rugăm să-l completați cu atenție.
PRODUSUL ESTE DEFECT SAU NU FUNCȚIONEAZĂ CORECT
Facem tot posibilul pentru a vă oferi produse de calitate care să vă servească pe termen lung. Cu toate acestea, se poate întâmpla ca produsul să se defecteze în timpul perioadei de garanție de doi ani. Cel mai bun lucru pe care îl puteți face este să ne contactați pentru a discuta următorii pași.
- În anumite situații, este suficient să ne trimiteți un e-mail sau să primiți sfaturi telefonice de la noi privind utilizarea corectă a produselor achiziționate.
- Adesea, defectul produsului este cauzat de o piesă lipsă sau deteriorată, pe care o vom trimite imediat către dumneavoastră.
- În cazul reclamațiilor mai complexe, vom returna produsul la noi pe cheltuiala noastră și îl vom supune unei examinări mai amănunțite. Pe baza acesteia, vom repara produsul sau îl vom înlocui cu unul nou.
PRODUSUL S-A UZAT
De exemplu, ați comandat un pat a cărui tapițerie se exfoliază sau scoate sunete ciudate? Faceți o fotografie sau un videoclip și trimiteți-l prin e-mail. Vom conveni asupra pașilor următori și vom face tot posibilul pentru a vă mulțumi.
SERVICIU POST-VÂNZARE
Cererea de servicii post-garanție, adică după expirarea perioadei de garanție de 2 ani, este tratată cu aceeași atenție ca cererile de garanție. Încercăm întotdeauna să rezolvăm serviciul post-garanție astfel încât clientul să fie mulțumit. Suntem bucuroși să vă oferim sfaturi cu privire la reparații sau înlocuirea pieselor de schimb. Vă rugăm să contactați cu încredere serviciul nostru de asistență pentru clienți.
Dacă este necesar, vă rugăm să consultați Termenii și Condițiile Generale ale magazinului online fabulo.ro.
![Echipa Fabolo](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.fabulo.hu/user/documents/upload/fabulo_included/images/fabulo_team.jpg)